אנו נכנסים בימים אלו לתקופת בחירות וזה הזמן להרחיב על תחום אירועי הבחירות. 

כנס בחירות הוא המגע הבלתי אמצעי עם קהל הבוחרים, הוא הדבר שמושך תקשורת, כנס הוא דבר שמתחייב בכל מפלגה, לאורך כל תקופת הבחירות. (וכמובן יש גם את כנס הניצחון, או ההפסד...)

אחד האתגרים הגדולים איתם אנו מתמודדים באירועי בחירות הוא לוחות הזמנים הקצרים והתגובות המהירות לאירועים החדשותיים. הטיימינג הוא הכל וחשוב לדעת להגיב, לפעמים להרים אירוע תוך זמן קצר ביותר, לכן גם צריך איש מקצוע שיתכלל את המשימות להפקת האירוע, יגדיר זמני הפקה, וינהל את כל הגורמים המקצועיים על מנת לעמוד בלו"ז.

מעבר לכך ישנן החלטות שרק איש מקצוע יכול לקבל כמו סוג וגודל האולם (גם גובה התקרה משפיע רבות על ההחלטה, בכנס האחרון שחברתנו הפיקה, המפלגה סגרה באופן עצמאי אולם שהיה נמוך מדי עבור היעדים והדרישות שהצבנו לעצמנו מהכנס, לכן כשנכנסנו לעבודת ההפקה, החלפנו לאולם מתאים), רישוי וביטוחים עבור האירוע, סוגי וגדלי המיתוג, תהליך רישום והזמנת הקהל ועוד ועוד.

אם במקרים רגילים, תכנון הפקת כנס יכול לארוך כחודשיים – שלושה לכל הפחות, בכנסי בחירות, הזמנים יכולים להגיע למספר ימים בודדים מרגע ההחלטה על ביצוע אירוע. לכן הגורם המקצועי, משפיע מאוד על איכות ההפקה וכמובן גם על התוצאה הסופית.

לפני כשבועיים הפקנו את כנס השקת קמפיין הבחירות למפלגת זהות בראשות משה פייגלין. עמדו לרשותינו 4 ימי עבודה, שבהם עבדנו בצורה אינטנסיבית על בניית התוכן, גרפיקה לכל אמצעי המיתוג, בחירת מקום, אישורים וביטוחים, סגירת הספקים המתאימים, הכנת והדפסת החומרים ועוד.

הכנס עבר בהצלחה רבה, התוצאות לפניכם.