כיום, בתוך שטף ערוצי המדיה השונים והמגוונים, השיטה הטובה והמוכחת ביותר הינה התקשורת הישירה.

מהי תקשורת ישירה?

כשעסק, כמעט בכל תחום, רוצה לפרסם מוצר/שירות חדש, או קיים, מעבר לפרסום הסטנדרטי (טלוויזיה,

עיתונות, רדיו, שלטי חוצות וכדו') חייבים גם להגיע אל הצרכן עם המוצר/שירות.

איך עושים את זה?

 זוהי התקשורת הישירה! או במונח המקצועי (B.T.L  Below the Line).

חברת אקסטרא מתמחה בקידום מכירות בשטח. זאת ע"י דיילים מקצועיים ש"כובשים" עבור הלקוח את השטח ומביאים את מוצריו השונים אל קהל הצרכנים. דיילי המכירות מייצגים פנים מול פנים את הלקוח, מוצריו ושירותיו השונים. שיטה זו ניתנת למדידות הצלחה ומכירה מוחשיות ברוב המקרים (אלא אם הפעילות היא תדמיתית ולא מכירתית) ומביאה את הצרכן לראות, לגעת ולבדוק את המוצר בצורה ממשית, כששום מדיה אחרת לא יכולה לענות על צורך זה.

הפעילות בשטח שונה מלקוח אחד למשנהו וממוצר זה או אחר. וגם אופן ותכני הפעילויות שונים ומגוונים והיצירתיות היא אין סופית.

פעילויות קידום מכירות המבוצעות ע"י דיילי מכירות מוכיחות את עצמן כבר שנים רבות, אך יש לזכור שהצלחות אלו מבוססות על דיילי מכירות מקצועיים ורבי ניסיון, צוות הפקה ותפעול מיומן וחשיבה אסטרטגית ותפעולית כך שגם פעילות מורכבת תופק בצורה מושלמת.

בחירת הדיילים הינה קריטית להצלחת הפעילות ולכן חברת אקסטרא משקיעה משאבים רבים בנושא, כך, עם מאגר גדול של דיילים ודיילות הנבחרים בקפידה והמותאמים לכל סוג פעילות אנו פועלים שנים רבות ובהצלחה המוכחת בכל פעילות מחדש.

אפשרות הפעילויות השונות הן כמעט בלתי מוגבלות, אך גם כאן צריך להיות בעל ידע וניסיון רב כדי לבדוק ולבחון את הפעילות כדי לא להיתקל בדברים בלתי מתוכננים בשטח. אם הפעילות צריכה להתבצע ברחובות הערים, צריך לדעת מה מותר ומה אסור במסגרת החוקים העירוניים השונים, לקבל את האישורים המתאימים מהגופים הרלוונטיים וכדו' ואם הפעילות מתבצעת במבנים (קניונים, בנייני משרדים וכו') צריך לקחת בחשבון את הלוגיסטיקה של הפעילות  - האם הציוד יכול להיכנס לבניין כשהוא מורכב או מפורק, האם הפעילות בקומת קרקע או בקומות עליונות ויש גישה להעלאת הציוד וכדו'

לכן, גם פעילות שנראית פשוטה, עומדת מאחוריה חשיבה עמוקה של צוות אנשים מנוסה, מקצועי ומיומן.